RSS
Helloo...Welcome to my blog. Birby Nanako is my nick name..I will write blog when I feel bored..

Just A Blog

Hellooo..
Date: 29/04/2008

Arini aku macam biasa datang ke ITB and belajar..Mendengar lecture and sambil atu tidur sikit2 lah..Luan boring wah..Then, durin lunch hour, aku,Wan,Yanti and Bob jalan keluar makan di Gadong Properties..Aku macam biasa minum Air Limau Kapas, makan Fish Sauce Kuey Teow and Chicken Feet..Ani makanan favourite aku, Wan and Yanti..Kalau di sana gerenti kami mbali tu..hee...

Then, petang kami meeting SDP, sekalinya kan kami cub port baru...Siuk jua panya duduk di bawah siring pintu belakang koperasi ah..dapat ALERT orang hensem..and dapat jua miat and gossiping sambil buat kerja..artinya kami atu multi tasking lah 2...Lurus kan wan and yan??hee...

Then, malam macam biasa..surfing aje..Boring jua ah blogku ni..hee..

Last nite, aku,meng and Dyan menyambut birthday utk deeyan..Actually aku n meng kan mengadakan kul 12, tapi di sebabkan hal yang tertentu, so nda tah ku jadi..Ku suruh aja cmeng mengadakan kul 9..Awal mula kami katok pintu dyan, sekalinya batah wah balum jua ia buka..hampeh jua ku tu..ahirnya cmeng tipun n msg ia and suruh ia ke bilik cmeng..Nda jua ia ada reply..sasak jua kami tu...di sebabkan mentalku yang menjadi2, so ku tinggalkan ca cameraku di bilikku n aku lepak di bilik cmeng sekajap..setengah jam kemudian, baru tah ia masuk ke dalam bilik..Ilang jua meriahnya tu..ahirnya kami makan kek tah saja tarus..cmeng g balik mini cake 3 biji di Bakerlyn..yang favouriteku g 2 eh..Strawberry Short cake..Nyum...hee...Then, sessi membuka hadiah ca kami...

Yang siuk, aku ada kana bagi adiah jua olah cmeng..Lawa kali ah..suka ku eh...setiap tahun aku ni gerenti jua ikut besday bulan april salnya aku kana bagi jua adiah..last year kakaku cNunah bagi adiah jua..siuk jua 2..hee... Sori, blogku ni no pix..hee...
P/S: HAPPY BIRTHDAY TO DEEYAN AKA PSYDUCK.. HEE..

0 comments:

Post a Comment