RSS
Helloo...Welcome to my blog. Birby Nanako is my nick name..I will write blog when I feel bored..

PREPARATION FOR REOPEN OF ITB

Helloo...

Date: 20/04/2008

Wow..20th April already..Artinya, Esok kami start belajar semula di ITB...Adui...Terpaksa tah mengadap buku lagi semula ni..No more korean Drama series...Inda lagi main2 ni eh...belajarberavis tah ni..hee..Banar kan tu..

Arini aku semangat sikit kan datang esok ke ITB..SO semua barang yang kan ku bawa, aku sediakan sudah di atas meja..semuanya warna pink..suka jua ku 2..hee...baju pun sudah aku seterika...apa lagi yang balum aku buat ah??meaning, I'm ready to start our schooling...hee...

You know what, arini aku tidur siang ah..luat beravis wh aku tu mengantuk..macam inda kan mau di buka..dari kul 2.30 sampai kul 5.45 petang..atupun mun nada kakaku telephone aku kan tanya apa mama masak, grenti th tidur ku masih ni...hee..sekalinya after aku jawap telephonenya mandi ca au tarus..inda ku berani mandi ahir eh...Congkak punya pasal 2..hee...


**************************************************

APA PERBEZAAN DUA GAMBAR ANI?????

0 comments:

Post a Comment