RSS
Helloo...Welcome to my blog. Birby Nanako is my nick name..I will write blog when I feel bored..

MWA TEST

Helloooo...
Apa baik kan ku buat ah??Any idea??hee..By the way, tadi kami test MWA..sekalinya kan aku mental wah, rupanya Test paper tu ada 3 pages and arhku 2 pages saja which is equivalent to sekeping lah..Maybe sal aku mengantuk and ada sebab2 yang inda dapat ku gitau, jadi aku nda realise tia paper atu ada missing...Sudah ahir baru aku liat which means sudah habis masih, then aku liat 2/3 yang mana maksudnya page 2 daripada 3..artinya ada jua aku missing tu..Sucks bnr..then aku tanya cKert and ia Gitau ada 3 pages..OMG...Tapi mudahan saja aku PASS..AMIN..Aku jawap 5 soalan pulang..Actually test tu is answer 5 from 6 question...napalah aku ni cuai..sudah ca 30%..mahal tu..hee....Tapi aku syukur sebab last minute tu aku realize, then sir suruh buat lah dlm staffnya another 2 mini question from Q.5...yang ku sasak, soalan no.6 atu lagi sanang dari no.3 wah..mun aku ada complete test paper for sure aku inda pilih tu no.3 ah...sasak banar ku eh..Tapi biar tia..Apa yang terjadi, biarlah terjadi..haha...Barangkali ada hikmah di sebalik yang berlaku..terlampau banyak dugaan tahun ani eh..Mudahan tah aku PASS dalam semua Exam and Test yang kena bagi atu..

Bah eh...Luan juh tah jua ceritaku ni..kononnya kan cerita pasal MWA test ganya, aku membuat kata2 hikmah tia pulang..inda ku paham..haha...

0 comments:

Post a Comment