RSS
Helloo...Welcome to my blog. Birby Nanako is my nick name..I will write blog when I feel bored..

School and Mother's Day..

HELLOOOO......
Arini macam biasa hari sabtu kami meeting SDP with supervisor..Tapi tadi pagi kami test CN..Mental jua ku lah CN atu al semua yang ku baca and hafal atu lupa wah..Baik pulang nda ku baca langsung tu eh..salnya macam nda membaca jua eh..stress jua ku tu...membari sasak...Tapi, Mudahan tah aku and all my friends pass test atu..Amin...So nda g ku mau kenang, salnya atu lepas sudah..so tau tunggu result aja...

The, after test, macam biasa kami main pingpong kajap..walaupun aku nda pandai main tapi tetap jua ku majal main..siuk jua wah..nda jua kan urang yang pandai main saja bulih main kn..hee....Then, kul 11 aku, Wan and Chacha meeting SDP with supervisor..Dalam kul 12.15 kami makan di Gerai Daniel salnya lama dah nda makan indomee..Rindu jua rasanya kan makan..hee....Around kul 1.20 kami balik semula ke ITB..planning kan main pingpong..Rupanya tournament pingpong kena adakan di atas jua..So kami miat saja lah tournament tu..Baik jua yang ensem tu main..The next target yang bakal ku alert kali ah..Hee....

Then, boring jua rasanya kan miat orang main pingpong aja, so aku and Wan (Couple hayung) macam biasa shopping lah ke Huaho Kiulap..Arini aku dapat mehan diri dari membali...Barang yng banar kan ku bali aja ku bali..yang nda pedah tu nda ku bali..Hee..Then, kami ke easyway dekat CHongHock..Aku and Wan arini kai kereta sendiri-sndiri salnya kami kan tarus balik..Ahirnya kami balik lah..Hee....

Malamnya aku and my family mengadakan Mother's day in advance..My mum nda pulang tau tu..pikirnya kami saja2 kan BBQ then after makan kami mengeluarkan kek lah..Hee...
"Selamat Hari Ibu Mama!!! Love you.." Kami mengadakan simple aja and kami one family aja makan...siuk jua sal semua berkumpul di rumah..Hee...

Abis ca cetaku arini...nda berapa banyak activityku arini..malas wah..hee...kan main Ikariam gi ni...

******************************************

********************************************

*******************************************

********************************************

*******************************************

******************************************

*******************************************

********************************************
Aku menggoreng ni...semangat kali ah..hee...

********************************************

**********************************************

*******************************************

*****************************************

0 comments:

Post a Comment