RSS
Helloo...Welcome to my blog. Birby Nanako is my nick name..I will write blog when I feel bored..

RANDOM STORY

Hellooo...

Nice to see you..hahah..

Arini, selepas kami open house semalam, aku terasa lelah yang mana menyebabkan aku mngantuk dan jua akhir bangun...Aktiviti saya hari ini ialah membaca CDC dan jua beraya ke rumah keluarga saya...

Pada pukul 3 petang, kami mula berdandan untuk bertandang ke rumah kazen saya..haha..Hayung ku eh..sudah atu kan, aku tu luan awl wah..So aku turun ke bilik tamu and begambar lah di bawah..cMeng wah ku suruh gambar aku and farah(My niece) yang kiut ni..

Aku baru realise rupanya aku ganya yg lebih senyum..cFarah serius wh begambar ah..baik jua nda cramp mukanya..haha



Since aku baru realise rupanya di rumah atu aku invented 3 urang yang paling cute.haha..Iatah ku bagi gambar atu, supaya kamu dapat buat comparison..hahah... :)

Calon-calonnya ialah:

Birby

Farah

Zetty

0 comments:

Post a Comment