RSS
Helloo...Welcome to my blog. Birby Nanako is my nick name..I will write blog when I feel bored..

Topik bagi orang yang selalu keboringan...

Hellloooo...
Boring jua eh..Sunyi gi blog ani...aku pun boring meliat n membaca..By the way, nada kan ku buat wh..masani nada topikku utk buat blog ah..iatah ni...cana ah???????apa kan ku cakapkan ah???kamu ada idea???tolong tah aku yang keboringan tahap babi ani...ahahhaha...apa kan ku buat ani ah????ngusai template blog pn siap jua sdh..kan buat yang lebih lawa template ani balum jua ada idea..tapi, since ani this month is a month of LOVE, so aku buat blog templateku full of love..Hope, kamu jiwang meliat blogku ani..ahahahaa...

Kepada yang bercinta, apa planning kamu untuk Valentine ani??Nyambut kamu kah???jangan tah kali eh..ahahahha....Lawa eh barang2 untuk valentine's gift di kadai ah...tapi kan membali, nda jua ada mood..nada kan di bagi wah..kan di simpan samak saja bilikku...ahahaha....Boring jua sudah tu aku ah..kan main Pet society, boring jua sdh..dari tadi dah aku main....tinggi dah levelku...Tapi yang aku mental, main skipping arh pet society atu nda jua smpai 100...asal 90+ lagging tia...sasak ku eh..ahahaa...mental aku ah......

0 comments:

Post a Comment