RSS
Helloo...Welcome to my blog. Birby Nanako is my nick name..I will write blog when I feel bored..

Ceritaku Kelmarin.....

Hellooooo Babes....ehehehe....

TOday, I clean the house...U know why???Malas ku gitau eh..saja kan rajin..ahahaa...By the way, kelmarin is hari sabtu...au tah..kamu pun tau kelmarin ari sabtu kn kn kn???and kelmarin ada information day di ITB....Information day ani is "Hari informasi".....ANd di sana ramai manusia yang aku kenal and selama ani aku rindu..i mean sepanjan aku abis sudah di itb ani lah....aku tjumpa gjul damit, ka diah, shell, finn n luv, mea, rai, rijal, hardy, stone, boz indra, and of course chacha sal ia yang danganku bjanji kan kesana..........ada pulang lagi yang ku jumpa tapi ngalih ku taip...ehehehhee.....yang penting siuk pulang..tapi ada satu yang membuatkan aku hampeh......course degree yang dulunya kana gitau 3 tahun btukar jadi 4 tahun sal ada g modules yang bertambah....tarus jua aku bpikir lagi tu...4 years is really LAMA eh.....Macam nda jua aku jadi kan nyambung...cana ni ah??nyambung nda nyambung nda nyambung nda...antah lah...dangani aku bpikir eh...eheehee......

berbalik kepada cerita, information day atu ada gi banyak acara lah.....cool jua ah...ehehhehe.....finally dlm kul 11 aku n aryanti surya pun merasa kantin baru buka di ITB atu...ANd kami makan karipap, chicken pie n chicken roll..Nyaman and harganya pun berpatutan..and aku liat ada urang makan mee dsana ah..macam banyak jua usulnya...mayb murah kali eh...ehehee...lama jua lah aku n aryanti surya di sana ah....smpai kul 12 lalu wh...banyak ceta yang kami share..maklum lama nda jumpa..ahahhahah...mun piggie society btamu lagi ca kali smpai pkl 4.30 kali kami duduk dkantin atu bceta..ahahhahaha...

apa gi kan ku cetakan ani ah???????????bah eh...kepada yang baik hati dan mulia atu, cubatah kamu doakan aku dapat keraja awal2..dapat jua aku lanja kamu...Mudahan tah aku dapat kaja minggu dapan....AMIN....Bah..kamu AMINkan jua ah..............tolong tah kawan kamu yang hampeh sal kurang duit di wallet ah..ahahahaha...bh bye...Lop U...Miz U... :D Muah......................Muah.....................

0 comments:

Post a Comment